Customer yang baik: Nikmat Allah yang tidak boleh didustakan

Entry ini sempena meraikan fanpage PingganMangkukMeriah yang mempunyai likers mencecah 5000 orang!

Saya sangat berpegang kepada prinsip yang diterapkan oleh Prof Muhaya:

Beri Baik,

Dapat Baik,

Untuk beri baik,

Kena ada baik,

Untuk ada baik,

Kena fikir baik.


credit to Dilbert!
Bersangka baik adalah kunci kepada segalanya! Bersangka baik dengan Allah, bersangka baik dengan customer. Dikurniakan customer yang sangat baik, ramah dan happy semasa delivery.. Sabar dan faham jika ada kelewatan dalam delivery dan arrival of stock, dan sangat bertoleransi dalam setting up timing dan date untuk delivery, sangat mengharukan saya. Apalagi jika saya lambat reply email/ whatsapp / msg dan pm di fanpage. Begitu juga jika terdapat kecacatan dalam stok yang dihantar, sabar menunggu untuk diganti.

Kami di pingganmangkukmeriah akan berusaha dengan lebih baik untuk memberi servis yang terbaik terhadap semua customer kami. Jenama yang dibawa memang lah tiada pertikaian lagi dari segi kualiti, jadi komitmen untuk memberikan service yang terbaik adalak tanggungjawab kami.

Terima kasih kepada anda semua, likers dan pelanggan pingganamngkukmeriah.
Sesungguhnya kehadiran anda amat istimewa dalam kehidupan kami..
Dan kebaikan anda semua - Adalah satu nimkat Allah yang tidak boleh didustakan!
Syukur Alhamdulillah

LIZA,
www.pingganmangkukmeriah.blogspot.com


No comments:

Post a Comment